Thursday, December 3, 2009

Menyesal tiada gune nye..hidup harus diteruskan !!

Dah ramei kenkawan buat pengakuan...... hohohoho...
Sekarang tiba la giliran aku...... cuma aku ni terlambat ketapi, nak update...

Aku dah 2 kali terjebak..

al-kisah 1st time...pada hari-21 ade kenduri kawen... konon dr rumah dah plan nak ambik lauk je.. ntah camne..kusyuk duk tengok band nyanyi2 depan lauk pauk.....terus terambik nasik sekali...hik hik hik (alasan semata!). Tapi serius walaupun cuma 4 suap nasi yg masuk..rasa nak termuntah....(adakah nasi sudah merajuk ngan aku??)
Lepas ni..I'allah, kena elakkan pergi kenduri... memang cari nahas la...

for 2nd time.... Hari raya le....
Berminggu jugak berdiskusi ngan mak aku..ttg juadah raya.
Macam2 plan kuar...yg pasti semua nasi...- Nasi dagang..nasi minyak...nasi tomato...
Last2...kerna 99HTN semua ahli keluarga terpaksa bekorban..kekeeke

Aku dgn langkah selamat.... bermenukan SOTO di pagi raya,,,
Aku hidangkan Beehoon + Nasi Impit ..!
Tapi aku pun x paham.....macamne dipagi raya haji yg indah itu aku boleh TERambik nasi impit ..huhu..sedangkan aku dah sediakan sebungkus beehoon utk diriku sendiri. :(


OK... buat masa ni... 2 kali je aku kantoi.......
dan semoga...hari2 akan dtg aku lebih tabah ketika menghadapi NASI ....

"Hanya perpisahan sementara dengan mu NASI... selepas selesai pantang ini.....kita pasti akan mesra seperti sediakala..."

No comments:

Post a Comment