Monday, November 16, 2009

Pejam celik..pejam celik...dah masuk 17hr x jamah nasi..
Terasa berbangga pada diri sendiri...cheewah...

Tapi nyaris2 gak aku terkantoi... al-kisah ari minggu lepas beli sate + nasi impit kat pasar malam.
Dah la perut tgh kebulur.... sampai umah , terus kuarkan sate dan nasi impit... letak dlm satu pinggan. Tgh aku bukak kuah.. zasssss.........minda aku berkata2.."nasi impit x leh makan daaa" !! Owhhh........ potong jap selera aku.. TAPi dek kerana nafsu lapor yg membuak2..
Aku belasah sate + timun + kuah , fuhh... abish dlm 5 cucuk...
Walaupun kurang nikmat... aku tetap bersyukur..sbb aku tidak terlajak makan NASI on that day....
Sekarang hari2 aku penuh dgn masakan Beehoon & mee sbg main dish.
Beehoon tomyam..beehoon calong...beehoon HK...beehoon goreng..mee basah..mee mamak...mee bandung...... abish je contest ni.. aku rasa semua jenis mee@beehoon kat donia ni aku dah cuba..
Hari ni..breakfast roti canai...
Lunch dah bekal twiggies.......... + pisang
Utk dinner..dlm kepala otak dah plan nak order mee hailam.

2 comments:

  1. salam...(^_^)
    kaklong..ltk le sume pic mee hoon tuh baru besh..:) bagi la kaklong nyer email,nnti akak bagi resepi dia..tapi nih resepi campak2 je,,sempoi nyer resepi..nak tulis sini..segan lak..:) apapon slmt berjaya dan hindari nasi di aidiladha nih..slmt ari raye..:)

    ReplyDelete
  2. salam kak long...wah boleh bg resepi ni klu semua jns mee / meehun dah cuba

    chaiyo 99HTN

    ReplyDelete