Monday, November 2, 2009

Kerana "99HTN"

Ni 1st time aku berblogging... selama ni duk baca blog org je...

TAPI disebabkan satu contents yg telah dijanakuasa kan oleh zel..aku dgn penuh dedikasi.. create la blog... dgn niat suci murni... utk menjoinkan diri............

99 Hari Tanpa Nasi (HTN)

Macam payah je nak laksanakan... tapi aku cuba...
Sampai Feb tuh tak makan nasi... dah aku bayangkan.... mesti ade hari yg akan aku kantoikan..
yer le..dah 30 thn hidup..ari2 aku mengadap nasik... kalau miss pon.. sehari dua.. itupun dah berguling2 teringatkan nasik..

Byk plak membebel... nak upload gambor pon tak reti lagik..
Aku update berat badan aku dr 1st Nov..(gambor perut buncit aku kendian)..

Berat terkini = 70.5kg (X tiffu tau...ni pakai timbang spital...aku buat medical check up 29hb Oct)
Tinggi terkini = 158 cm ( Mana tau x makan nasi aku jadi lebih tinggi atau makin rendah..nanti kita observe sesama)
















2 comments:

  1. salam perkenalan akak..jom kite sesama sahut cabaran k.zel..kalo ade masa jenguk2 la same blog sy ye.shahiez.blogspot.com..be my followers..mst bole turun nye kalo tak mkn nasik !

    ReplyDelete