Saturday, November 7, 2009

Update...


Untuk memenuhi condition 99HTN... aku dgn malu2 letak gambor ku...
Gambar ni... diambil 2 bulan sebelum contest.. masa ni berat 71 kg..kira 0.5kg less fm start date of 99HTN. Harap pihak organizer dpt accept photo ni...
Unbelievable
Yeah..,, ari ni dah masuk hari ke-8 puasa nasi...
Huh..sungguh tidak ku sangka...
Weekend plak lagi la byk dugaan....sebab aku punye turn masuk dapur... memang mengugat iman... tapi alhamdulillah... berjaya ku atasi....

Tapi satu yg aku perasan..walaupun aku x makan nasi..tapi menu aku tetiap hari..tetap tidak begitu menyihatkan...........
Hope..coming days... aku dpt sediakan healthy foods utk diri sendiri.....(boleh caya ke??)
Nampaknye...kena jenguk blog peserta lain..nak curi2 menu sihat diaorg...
Ni antara menu aku selama 7 hari ni....siap ade diary tuh! ehhehe


Jeng..jeng... dan ni gambar terkini aku... semalam hari sabtu.. berat terkini tidak pulak aku timbang lagik... tapi yg aku seronok baju tuh ade sedikit kelonggaran di celah ketiak (selama ni pakai..memang hazab sikit tang celah tuh......)


3 comments:

  1. kite nk panggil pe ni..kak long gak ke? kite berdua sama bangka...kah3x anyway slmt berpose 99HTN...klu rajin singgah le blog saya..sy pun br jek jd blogger

    ReplyDelete
  2. zel : noted
    Adzlina : Panggey K.Long je.. nanti gi skodeng blog u...

    ReplyDelete